דילים לרומא - דיל משתלם לאיטליה

חבילת נופש ברומא - איטליה

רומא נמצאת במרחק 4 שעות טיסה מישראל ומהווה יעד תיירותי נפלא לחופשות של ישראלים. האווירה הים-תיכונית, סיפורי ההיסטוריה על רומא העתיקה, כמו גם, מאכלים טעימים על בסיס פסטות, עגבניות, יין איכותי, גבינות ושמן זית המוכרים לחך הישראלי מושכים לרומא אלפי מבקרים מישראל.

הקולוסיאום של רומא

הקולוסיאום של רומא
הקולוסיאום של רומא

הביקוש הגבוה לחופשה באיטליה הביאה חברות המתמחות בהרכבת דילים לחו"ל להיות יצירתיים ולהביא לקהל הנופשים דילים לרומא, דילים לצפון איטליה - אגם גארדה, ונציה, ורונה וכן דילים לדרום איטליה – סיציליה, נפולי והאיים. במאמר הבא נביא לפניכם סקירה על הדילים לרומא-איטליה והמלצות על איך בוחרים את הדיל המתאים.

הדיל הקלאסי

הדיל הפופולארי ביותר שמוצע לרומא נחשב לדיל הקלאסי: טיסות + בית מלון. אורך החופשה בין סופ"ש קצר לשלושה או ארבעה ימים. חשוב מאוד לשים לב איפה ממוקם בית המלון שנכלל במסגרת הדיל ביחס למרכז רומא, כמו גם נגישות לתחבורה ציבורית.
בנוסף חשוב לוודא את רמת האירוח של בית המלון, ברומא מומלץ להתארח במלון ארבעה כוכבים ומעלה. אנו מציעים לבדוק את הציון של בית המלון שמוצע בדיל באתר של בוקינג.

טוס וסע חופשה משפחתית

דיל פופולארי נוסף כולל טיסה ורכב שכור. אורך החופשה בדילים של טוס וסע הינם שבוע ימים במסגרתם תוכלו לבקר ברומא וממנה לצאת לטיולי כוכב לצפון איטליה, דרום איטליה וכד'.

אפשרות נוספת היא לטייל שבוע ימים בצפון איטליה : לבקר בעיר ורונה, וונציה ולנפוש באזור אגם גארדה והאלפים האיטלקים. לחילופין תוכלו לטייל שבוע ימים בדרום איטליה בנפולי, סיציליה והאיים.

בדיל של טוס וסע מומלץ מאוד לתכנן את מסלול מראש (ראו קטגוריה: מסלולים ברומא), כמו גם לדאוג להזמין בתי מלון לאורך המסלול. בתי המלון באזור אגם גארדה נהדרים להתרשמות כללית כנסו עכשיו לאתר בוקינג.

דיל משולב: טסים לרומא - חוזרים מורונה

הדילים המשולבים לאיטליה הם פתרון נהדר למי שרוצה לקנות כרטיס טיסה לרומא לנחות בשדה התעופה לאונרדו דה וינצ'י - לטייל יומיים-שלושה בין האטרקציות התיירותיות של העיר רומא והוותיקן ולאחר מכאן לצאת לשלושה-ארבעה ימים לצפון איטליה ולחזור בטיסה לישראל מהעיר ורונה.

כך תוכלו לנצל את הזמן ולחסוך בהוצאות דלק ושעות נהיגה חזרה מצפון איטליה לשדה התעופה של רומא. לקראת יציאה לדיל משולב מומלץ למצוא בתי מלון מפנקים במרכז רומא ובאזורים הכפריים של איטליה, כמו גם לשריין רכב שכור אותו תאספו מחברת השכרת רכב ברומא לאחר שסיימתם את הטיול בעיר.

לסיכום

ישנם מספר אפשרויות של דילים לאיטליה, המשותף לכולם זוהי חופשה קסומה באיטליה. לא משנה באיזה דיל בחרתם הנופים ואווירה של איטליה מיוחדים וקסומים. תכננו את הטיול מראש, בחרו בית מלון מפנק, הזמינו רכב שכור מראש ואל תשכחו לטעום  ג'לטי (גלידה איטלקית) ולשתות קפה איטלקי איכותי.

טוס וסע לאיטליה - ביקור בעיר פירנצה
טוס וסע לאיטליה - ביקור בעיר פירנצה
 

כתבות שאולי יעניינו אותך