מלון כשר מיי גסט רומא

בית מלון כשר בלב האזור היהודי

טיול ברומא זו חוויה מיוחדת במינה. רומא היא עיר בעלת היסטוריה עשירה, כיכרות קסומות, סמטאות ציוריות ומבנים שנשתמרו מאז האימפריה הרומאית ועד היום. שומרי הכשרות והשבת בוודאי ישמחו לגלות שברומא אפשר לטייל וגם ליהנות משהייה במלון כשר.

חדר במלון מי גסט רומא
חדר במלון מי גסט רומא
גם כשר וגם במרכז

מלון כשר מיי גסט רומא (Bed & breakfast  My Guest Roma)  שוכן בלב ליבו של האזור היהודי. בסביבתו של בית המלון מיי גסט רומא תמצאו מסעדות (גם כשרות), שלושה בתי כנסת כמו גם חנויות לשופינג וגישה לחיי הלילה התוססים של רומא.

מיקומו של מלון מיי גסט רומא בסמוך לאתרי תיירות פופולאריים כמו וילה בורגזה  (Villa Borghese) ווילה טורלוניה (Villa Torlonia), חומות העיר העתיקה ומוזיאוניים רבים, נגישות לתחבורה ציבורית : אוטובוסים ורכבת תחתית (כ-15 דקות נסיעה מהמדרגות הספרדיות, הקולוסיאום ושער טיטוס), הופך אותו לבחירה טובה.

מלון מיי גסט רומא הוא מלון אותנטי, החדרים מעוצבים בצבעוניות ומשלבים מאפיינים של בניין היסטורי משופץ - משנות ה- 30 לצד אביזרים מודרניים כמו : חיבור חינם לרשת האינטרנט, מיזוג, מקרר , כספת וטלוויזיה.

אירוח למשפחות

במלון מיי גסט רומא תוכלו להזמין סוויטה הכולל 3 חדרים. הסוויטה מתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים וניתן לארח בסוויטה עד 8 נפשות.

כשרות במלון מיי גסט רומא

מלון מיי גסט רומא מספק ארוחת בוקר כשרה בהשגחת הרבנות רומא וניתן לקבל ארוחות כשרות למהדרין על פי הזמנה מראש. בנוסף מלון מיי גסט רומא ידאג לסייע לכם לכל צרכי השבת – יחד עם יחס אישי וחם שמשלימים חוויה  אירוח ייחודית.

לידיעתכם, ברומא ישנו מלון אחר ללא קשר עם מיי גסט רומא אומנם אם שם דומה (בה מיי גסט) - הוא לא שומר כשרות

תמונת חדר במלון מי גסט רומא
תמונת חדר במלון מי גסט רומא
 

כתבות שאולי יעניינו אותך