טיסות לרומא

טיסות זולות לרומא

רומא מהווה את אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם. עבור הישראלים רומא מהווה יעד תיירותי מועדף. השילוב של מקום מלא אוצרות תרבותיים, אמנותיים, היסטוריים וארכיטקטוניים יחד עם מזג אוויר נוח וטיסה שאינה ארוכה מדי הוא שילוב מנצח.

✈️מנוע השוואת מחירים והזמנת טיסות לרומא - במחירים מדהימים >>

לכן, ניתן למצוא שפע של טיסות לרומא לאורך כל השנה. חברות תעופה בינלאומיות שמציעות טיסות לחו"ל מפעילות טיסות לרומא מישראל. כמו חברת אל על, ארקיע וישראייר הישראליות וגם חברות זרות רבות כמו אל איטליה, לופטהנזה, אייר פראנס, KLM איירליינס ועוד רבות אחרות.

טיסות לרומא

לרומא ניתן למצוא גם שפע של טיסות זולות, ביניהן טיסות צ'רטר או טיסות לואו קוסט בהן אמנם לא תקבלו ארוחה אך המחיר שתשלמו בהחלט יצדיק זאת. כיוון שרומא היא יעד כה מבוקש ומדי יום נוחתות בה עשרות אם לא מאות טיסות מרחבי העולם, יש בה שני שדות תעופה: פיומצ'נו וצ'מפינו.

פיומצ'נו (Fiumicino): 

פיומצ'נו הוא שדה התעופה המרכזי והבינלאומי והוא נקרא גם לאונרדו דה וינצ'י. שדה תעופה זה נמצא במרחק של כ- 25 ק"מ ממרכז העיר. זהו שדה תעופה גדול ומרווח המכיל היום ארבעה טרמינלים.

✈️מנוע השוואת מחירים והזמנת טיסות לרומא - במחירים מדהימים >>

הטרמינל בו נוחתות וממנו ממריאות רוב הטיסות מרחבי העולם הוא טרמינל 5. הטיסות מרומא לישראל של חברת אל על ממריאות ממטרמינל 5 אך אינן נוחתות בו.

אם תגיעו דרך שדה התעופה פיומצ'נו או תמריאו ממנו תוכלו להנות משפע של שירותים כמו המרת כספים, השכרת רכב וגם חוברות ועלונים בהם מידע והמלצות על מסעדות, בתי קפה וחנויות רבות.

ההגעה משדה התעופה א למרכז העיר מתאפשרת במספר דרכים:

רכבת: הרכבת Leonardo Express יוצאת מדי חצי שעה ומגיעה ללא עצירות אל טרמיני (Stazione Termini), תחנת הרכבת המרכזית של רומא. הרכבת פועלת בשעות 6:30-23:30.

דרך נוחה נוספת הם מוניות שירות, מוניות השירות יוצאים משדה התעופה ומגיעים למרכז העיר ללא עצירות. במרכז העיר מוניות השירות מגיעים לתחנת הרכבת המרכזית.

נסיעה באוטובוס היא דרך מצויינת להגיע למרכז רומא - גם אם הטיסה שלכם נוחתת בשעות הלילה המאוחרות. השירות הלילי פועל עד 5:00. האוטובוס עוצר במספר תחנות כך שהנסיעה מעט ארוכה יותר.

✈️מנוע השוואת מחירים והזמנת טיסות לרומא - במחירים מדהימים >>

מונית היא אופציה נוספת ומהווה פתרון מעולה להגעה ישירות משדה התעופה לבית המלון, אך בשל המרחק היא יחסית יקרה יותר.

השכרת רכב - אם אתם מעדיפים דווקא לצאת מנמל התעופה עם רכב,  השכרת רכב מאחד מדלפקי חברות השכרת הרכב העומדים לשירותכם זמינה 24 שעות.

צ'מפינו (Ciampino):

צ'מפינו הוא שדה התעופה המשני של רומא. הוא נמצא כ- 15 ק"מ ממרכז העיר. כאן עוברות טיסות פנים, אך נוחתות וממריאות גם טיסות זולות לרומא כמו טיסות צ'רטר או לואו קוסט.

לכן, ישנו סיכוי לא קטן ששדה התעופה אליו תגיע טיסתכם הוא דווקא צ'מפינו. לאור הפריחה בתחום הטיסות הזולות למיניהן וחברות הלואו קוסט שצצות, שדה תעופה זה הופך למבוקש יותר ויותר. עדיין, הוא אינו מספק את כל השירותים שמספק פיומצ'נו וגם הגישה אליו וממנו למרכז העיר היא פחות נוחה אך אפשרית:

רכבת: על מנת להגיע לעיר ברכבת תצטרכו להעזר באוטובוס אשר יביא אתכם אל תחנת הרכבת הקרובה ביותר. תחנה זו נמצאת במרחק של כחמש דקות נסיעה באוטובוס. הנסיעה ברכבת אל העיר אורכת כרבע שעה.

אוטובוס: ניתן להגיע משדה התעופה באוטובוס אותו מפעילות אחת מחברות האוטובוסים. ישנן ארבע חברות אוטובוסים המפעילות שאטלים וקווים סדירים, כולל שירות אוטובוסים לילי. גם משדה תעופה זה תוכלו לצאת עם מונית או עם רכב ששכרתם.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך