רומא לצעירים

קניות, בתי קפה ורומנטיקה

רומא היא אחת הערים המרשימות ביותר באירופה. בעולם העתיק רומא היוותה מרכז אשר השפיע על כל עולם הנצרות. היום נותרו בה אתרים רבים מאותה תקופה. אותם אתרים עתיקים מלאים בקסם ומושכים אליהם מבוגרים וצעירים מכל רחבי העולם.

אתרי המורשת וההיסטוריה של רומא טומנים בחובם אווירה מושלמת לרומנטיקה וזוגות צעירים רבים מגיעים לרומא בכדי להתנתק מהשגרה ולהיות בתוך אווירה רומנטית וייחודית. בכתבה תמצאו מידע על רומא לצעירים מסעדות, בתי קפה, מסיבות ומקומות בילוי וכן מקומות רומנטים במיוחד בעיר.

רומא לצעירים

קשה להישאר אדישים בפני אתרים כמו הפנתיאון הבנוי באופן מושלם, הקולוסאום, הכנסיות העצומות והמרשימות. רומא מעוטרת בארמונות רבים כמו פאלציו נובו אותו תכנן מיכאל אנג'לו, פלאציו ונציה היפהפה ועוד.

להגשים משאלות ולטייל בין מדרגות

אחד האתרים הקסומים והידועים ברומא היא מזרקת טרווי. זוהי המזרקה המפוארת שהדמות המפורסמת שניבטת ממנה היא אל הים נפטון. על פי האמונה, אם תעמדו עם הגב אליה ותזרקו שני מטבעות תוך בקשת משאלה, המשאלה תתגשם וגם תחזרו לרומא פעם נוספת.

אתר נוסף, הידוע בזכות הרומנטיקה שבו והזוגות הרבים המגיעים אליו הוא המדרגות הספרדיות המחברות בין כנסיית טריניטה דה מונט לכיכר שתחתיה. את הקמת המדרגות יזם שגריר ספרד במאה ה- 17 ולכן הן נקראות כך.

אווירה רומנטית לא פחות וגם שפע של אוויר צח תקבלו על גדותיו של נהר הטיבר, באזור ממנו התחיל הכל וממנו הלכה וצמחה העיר. שם תראו את רומא שצמחה על הגבעות ותוכלו לצפות בשקיעה הקסומה.

אוכל, קניות ובילויים עד השעות הקטנות

ברומא יש גם הרבה קלילות ואטרקציות עכשוויות כמו אוכל טוב, מקומות לשופינג או לבילויים. רוצים גלידה טובה? פנקו את עצמכם בגלידריה הטובה ביותר בכל רומא (וכנראה מן הטובות באירופה כולה). זו גלידריית סן קריספינו שרחוב ויה דלה פנטריה 42. בגלידריית סן קריספינו תקבלו טעמים מדהימים על פי העונה והגלידה כמובן טריה הישר מן המכונה.

ברומא ישנן הרבה מאוד פיצריות עם פיצות מדהימות שנמסות בפה. מסעדת גוסטו היא מקום המשלב פיצריה בקומה התחתונה יחד עם מסעדה בקומה העליונה וגם בר יין עשיר, כך שאפשר לקבל הכל במקום אחד.

מקום נוסף ברומא עבור צעירים הם אזורי קניות ואחד היוקרתיים בהם שכולל חנויות אופנה מרהיבות שאפשר לשטוף בהם את העיניים נמצא באזור המדרגות הספרדיות. גם אזור פיאצה נבונה הוא מתאים לקהל הצעיר וכולל חנויות אמנים, חנויות עיצוב וחנויות עתיקות. גם אזור ויה דל קורסו הוא מקום להסתובב וגם לקנות בו.

מקומות לינה

למרות היוקרה שלה, ברומא יש מקומות לינה כיפיים ולא יקרים שאפשר למצוא. הנה כמה מהם:

Best Western Franklin Feel The Sound - מלון 4 כוכבים ברומא

מלון זה שוכן ברובע פראטי שבאזור הוותיקן. המלון ייחודי בשל מערכות השמע המצויינות ואוסף המוזיקה המרשים שבכל חדר. מעבר לכך החדרים נעימים ובעיצוב מודרני ואלגנטי. למידע מורחב >>

Eurostars Saint John Hotel - מלון 4 כוכבים ברומא

מלון זה נמצא במרחק של כרבע שעה מהקולוסאום. מחירי החדרים בו משתנים ויכולים להיות זולים בלילה מסויים ולהשתנות למחרת. עם זאת, כדאי לבדוק. למידע מורחב >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך